Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobrý den, omlouvám se všem komentátorům, že jsem včera nereagoval, nebyl jsem na počítači a proto Vám děkuji až nyní touto cestou.

Pane Motejlku, děkuji za body. Jsem zvyklý své názory sdílet transparentně a je mi líto, že i téměř 26 let po pádu komunismu, to není samozřejmostí na rozdíl od vulgarity, která se stala druhým bílým štítem nejen naší politické scény.

Pane Starý, dal jsem na Vaše doporučení a článek jsem panu JUnckerovi zaslal, bez překladu, protože komise EU má překladatelů velké množství a lepších, než jsem já. Je jen otázkou, zda-li se v úřednické tiché poště neztratí nejen význam, slova, či věty, ale i celý dokument.

Všem ostatním ještě jednou děkuji. Věřím, že i tento článek, přispěje ke smysluplnému a systémovému řešení či alespoň k zamyšlení, protože stávající vlny, ani zdaleka nejsou těmi největšími, které nás při pokračování stávající nesystémové politiky na globální úrovni čekají.

0 0
možnosti

Celá naše vláda - než vůbec bude nějaké kvóty projednávat - tak musí v Bruselu položit zcela zásadní otázku - jak to bude s ochranou hranic celé EU ?

Tohle přeci nejsou žádné hranice - vypadá to totiž,že každý,kdo je nelegálně překročí,tak už tady zůstane.

Já tedy opravdu tady nechci živit nějakou chamraď,jejíž jedinou starostí bude požadovat čím dál větší ohledy a čím dál menší důslednost vůči své nepřízpůsobivosti ...

5 0
možnosti

Nemohl by jste to prelozit do anglictiny a poslat panu Juckerovi do Brüselu?

1 0
možnosti

Jean-Claude Juncker je Lucemburčan, lepší bude franina.

1 0
možnosti

Souhlasím s autorem a jenom "zpřesňuji" - ty chlapce na člunech bych popsal spíše jako boje- než práceschopné. Nechci je tady, mám z nich strach a děsím se chvíle, až jejich frustrace a nenávist vypukne naplno.

10 0
možnosti

Obávám se, že "budování pracovních trhů a příležitostí" příliv nezvaných osob do EU neomezí - jelikož tyto osoby zde nechtějí ani pracovat, ani podnikat!

7 0
možnosti

A to se může pravda říkat takhle na plnou hubu? R^ Máte 100bodů

8 0
možnosti
  • Počet článků 734
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 413x
Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.

Seznam rubrik