Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zejména se mi líbí military model, kterým budou vybaveny všichni záložáci.

Jen by pan autor neměl zatajit, že jsou zatím jisté potíže s umístěním kanónu střední ráže, který při zaměřování poněkud ohrožuje stabilitu jednokolky. Proti zamýšlenému přidání stabilizačního pomocného kolečka se přirozeně zvedla vlna protestů.

0 0
možnosti
MR

Všichni, kdo o jednokolce uvažujete jste zvání na zkoušku do Plzně. Jak zmiňuje pan Foltán, je to paráda a já osobně jsem za 3 měsíce již pokořil hranici 650 najetých km a to na různých modelech. Původně vedlejší prodejní aktivita mne dostala až do státní správy (jak vidíte), tak jen doufám, že budu stíhat doobjednávat.:-)

0 0
možnosti
PF

povedený Apríl, díky; Karma to jistí :-)

(jednu takovou potvornost též vlastním a je to paráda)

2 0
možnosti
Foto

Nevlastním, ale uvažuji o ní.

0 0
možnosti
  • Počet článků 734
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 413x
Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.

Seznam rubrik