Poslední Přísvěvek iDNES

Vážení čtenáři mého blogu, od 16.9.2014, tedy po dobu přesně dvou let, jste mohli každý den sledovat mé myšlenkové procesy, mou práci, projekty a názory. Po úvodní době svobodného psaní, se čím dál silněji v periodiku ministra

financí začala projevovat cenzura, mající různé podoby, aby nakonec dospěla ke kompletnímu vyřazení mých článků z hlavní stránky iDNES.

Redakce popírá cenzuru, ale na náhodu technické výpadky v době zveřejňování názorů na činnost majitele, či sponzorů v podobě odpadových, či vodárenských společností, až po opakované nařčení z PR, když v článku scházel jediný aktivní odkaz, to nevypadá.

V každém případě, jsem se rozhodl publikování na stránkách iDNES dnešním dnem ukončit a přesunout se jinam. Novým domovištěm mi bude server PARLAMENTNÍ LISTY, který se sice tváří jako čistě politický, ale jeho vedení i redakce dává prostor i dalším tématům a to v celé její šíři.

Důsledek cenzury redakce iDNES. Čtennost a to včetně celkové za dva roky dobrovolného psaní blogu.

Nyní už konečně víte, k čemu COUNTDOWN tohoto týdne směřoval. Když jsem jej tvořil, narazil jsem v archivu článků na zajímavou maličkost. Některé články, s velkou čteností z „mého“ archivu iDNES zmizely. Vypařily se. Je zajímavé, že v každém  z nich byl nejeden odkaz na lidi, kteří moji práci - tedy VYTVÁŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADU A PLÝTVÁNÍ, nemohou vystát, protože by přišli o všechny své zisky, které díky obému trvale narůstají a majitel serveru iDNES, k nim patří. Nejlepším příkladem může být článek s názvem KOUŘENÍ POVINNĚ DO ŠKOL – VYCHOVÁVEJME EKONOMICKY. I když ho v mém archivu Idnes nenajdete, nezoufejte, převzala ho i jiná media a je například na serveru skutečnosti.cz -http://skutecnosti.cz/koureni-povinne-do-skol-vychovavejme-ekonomicky/

Stejně jako u stávající adresy, můžete si udělat záložku na archiv mých článků, který se skrývá pod tímto linkem, věřím, že brzy tam budou všechny mé příspěvky, zatím, některé zabloudí i do jiné sekce a proto doporučuji sledovat i část Aréna a v ní Názory a Petice, kde články jsou hned po vydání umístěny.

Ptáte-li se co jsem z toho psaní měl, rád Vám odpovím.

  1. Dobrý pocit z toho, že dokáži, i když to není vždy snadné, plnit svá předsevzetí. Jedním z nich totiž bylo, psát blog pro každý den roku 2015. To jsem téměř 2x překonal.
  2. Utvrzení se v názoru, že o názory, které mám já, se zajímá více lidí a mnoho s nimi souhlasí.
  3. Utvrzení se v názoru, že o názory a reálné projekty, které mám, se zajímá dosti lidí, kterým vadí a snaží se mne umlčet a zastavit tak nastartovanou změnu, která se jich citelně dotýká po ekonomické stránce.
  4. Radost z toho, že za dva roky se mé texty přečetli 280.000 krát, což je 80x násobek počtu obyvatel městysu ve kterém jsem vyrůstal a absolvoval v něm svou kompletní před i školní docházku.
  5. Pocit, že jsem za sebou zanechal stopy, za které se nemám proč stydět, a bude na nich možné stavět budoucnost.
  6. Pochvalu z úst mého dědečka i mých rodičů, kteří mne vychovávali k tomu, abych nehrbil hřbet a nebál se fyzické práce, což jsou rady, na kterých stavím dodnes.

Když jsem u toho, mohu Vám také prozradit, co jsem z toho neměl

  1. žádný přímý, ani nepřímý finanční příjem a to na rozdíl od cenzorů, které cenzorství živí
  2. více času na svou práci a rodinu, která místy strádala
  3. přednost na křižovatkách, jedouce s modrým majáčkem namísto kočího

Věřím, bude-li ještě existovat ta možnost, že se ke svým textům budu moci vracet, stejně jako jsem to každý víkend činil s texty literárními z knih, které jsem psal před 20 a více lety a nad jejichž nadčasovostí jsem se mnohdy upřímně pozastavoval.

Tyto jediné pravděpodobně zatím na serveru PARLAMENTÍ LISTY nebudou, nezapadají tam, a proto hledám dál místo, kde by mohly vycházet v podobě, v jaké se zrodily. Je jich ještě dost, takže se není třeba bát nedostatku.

Přeji Vám všem, krásný víkend a čas bez odpadů a plýtvání ve všech jejich podobách a věřím, že mne budete pravidelně navštěvovat i na novém působišti.

P.S. jen pro zajímavost. Nadpis dnešního článku by byl důvodem pro vyřazení z hlavní stránky iDNES a to hned 6x (ale cenzura to není)

Autor: Michael Rada | pátek 16.9.2016 7:00 | karma článku: 14,72 | přečteno: 157x
  • Další články autora

Michael Rada

Seriál skončil

7.7.2017 v 10:10 | Karma: 7,71

Michael Rada

WASTELESS FUTURE

14.4.2017 v 14:14 | Karma: 0

Michael Rada

KDE JE BLOG?

13.2.2017 v 14:29 | Karma: 3,86

Michael Rada

Zombie blog

28.11.2016 v 7:00 | Karma: 0