Odcházím

Vážení čtenáři, jak jsem indikoval již v několika předchozích článcích, rozhodl jsem se "dobrovolně" opustit blogovací platformu iDNES, která mi jako odměnu za každodenní blog a 278.000 přečtení nadělila blokaci příspěvků

na hlavní stránce iDNES.

Důvodem ke zbavení se nepříjemného pisálka, který se dotýkal témat, která vlastníkovi tohoto periodika již delší dobu nešla pod nos a vracela do Čapího hnízda nepříjemný zápach klamu, kterým je obestřen, byl článek s názvem

MĚL JSEM V RUKÁCH TISÍCE ŽEN A VŠECHNY CHTĚLI JEN JEDNO

Redakce rozhodnutí odstavení článku, který v prvních dvou hodinách generoval tisícovku přečtení, zdůvodnila tím, že se jedná o reklamu. 

Samozřejmě že má pravdu. Tímto článkem jsem chtěl udělat reklamu čisté mobilitě. Reklamu pocitu, jaký se dostaví při jízdě. Stejně jako ostatní články jsou reklamou práce vedoucí k vytvoření světa bez odpadu a plýtvání. 

Beru tento článek jako možnost podělit se s ostatními zájemci o blogování o informace, které s prací, kterou je psaní denního blogu, souvisí.

Tak za prvé, je to 

PRÁCE 

za druhé

PRÁCE

 a za třetí

SPOUSTA ČASU, KTERÝ VĚNUJETE PSANÍ ZDARMA

Když vše uvedené vložíte a přidáte k tomu lásku ke psaní, budete mít možnost radovat se z každého komentáře, z každého příspěvku a dalším čtenářem, který si článek přečte.

Pokles v první polovině měsíce, stejně jako na konci, byl vyvolán vyřazením blogu z hlavní stránky portálu iDNES.

A takto to vypadá, když cenzor zařízne blog definitivně

Tak to vypadá, když zaúřaduje cenzor

Přiznám se, že jsem odchod zvažoval již delší dobu a vždy to souviselo s problémy s vydáním připraveného článku, tedy, dle redakce s nějakou "technickou poruchou" díky níž ten, či onen článek o politice, odpadech, lžích, lichvářích a dalších tématech včetně již zmiňovaného čapího hnízda, nebyly vydány.

Nejčtenější z článků celé historie blogu se jmenoval ZAHOŘKLOST STÁTNÍKOVA a dokázal sesbírat neuvěřitelných 12.652 přečtení. Ač politický, nebyl blokován. Důvodem myslím, byla skutečnost, že se netýkal vlastníka serveru, nejchudšího z Čechů, samotného pana ministra financí, ale prezidenta, kterého se chystá pan ministr nahradit.

Server umožňuje zálohování. V čase psaní tohoto článku jsem o něj zažádal a k večeru jsem dostal informaci, že 121 MB je v zazipovaném souboru připraveno ke stažení. To není vůbec málo, co říkáte.

Jsem zvědav, zda-li se mým blogům podaří najít nový domov, přeci jen bez psaní, bych se potěch dvou letech, cítil poměrně nesvůj.

Do té doby budete mé články nacházet na soukromé adrese blogu každý den, jak jste byli zvyklí a kdyby někdo, jiné periodikum, firma, soukromá osoba měla prostor, kde by mi umožnila zveřejňovat další z myšlenek, dejte mi vědět, rád to zvážím.

Mám jen dvě prosby, nemluvte mi do toho co, jak a kdy budu psát, a nabídněte prostor bez nároku na odměnu. Zvýší-li Vám však návštěvnost Vašich vlastních stránek a s tím i například počet zákazníků, či dokonce obrat, bude celý Váš, odměnu za to si nebudu naopak nárokovat já.

 

Autor: Michael Rada | pátek 2.9.2016 7:00 | karma článku: 0 | přečteno: 44x
  • Další články autora

Michael Rada

Seriál skončil

7.7.2017 v 10:10 | Karma: 7,71

Michael Rada

WASTELESS FUTURE

14.4.2017 v 14:14 | Karma: 0

Michael Rada

KDE JE BLOG?

13.2.2017 v 14:29 | Karma: 3,86

Michael Rada

Zombie blog

28.11.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

Poslední Přísvěvek iDNES

16.9.2016 v 7:00 | Karma: 14,72

Michael Rada

Countdown. Jedna.

15.9.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

Countdown. Dva.

14.9.2016 v 7:00 | Karma: 10,21

Michael Rada

Countdown. Tři.

13.9.2016 v 7:00 | Karma: 9,68

Michael Rada

Návaznosti

11.9.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

Maiku - Haiku

10.9.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

Přicházím

9.9.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

Zpátky z Marsu, jdeme volit

8.9.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

Kino

6.9.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

Čistá mobilita bez cenzury

5.9.2016 v 7:00 | Karma: 0

Michael Rada

pohled

3.9.2016 v 7:00 | Karma: 0
  • Počet článků 734
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 413x
Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.

Seznam rubrik