Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Mám o kolečko navíc (a nejen o jedno)

Dne 6.1.2015 jsem publikoval první článek popisující mou osobní zkušenost s elektrickou gyroskopickou jednokolkou. Nyní o 9 měsíců později mohu s radostí říci " ANO, ZVLÁDLI JSME TO" a nejenom to, v mnohém jsme ještě dál.

Za těchto 9 měsíců jsem urazil na elektrických jednokolkách a dvoukolkách přes 3.000 km. Jen na modelu NINEBOT ONE E to je ke dni napsání článku 2.650 km a to jej mám teprve od 1.4.2015.

A to není zdaleka vše. Již na počátku jsem si stanovil, že mým cílem není prodat co nejvíce kusů, ale seznámit s tímto výrobkem co nejvíce lidí a přesvědčit je, jako uživatele, o vysoké efektivitě tohoto osobního dopravního prostředku.

Dle počtu rozdaných vizitek, se mi tak podařilo hovořit za těchto 9 měsíců s více než 1.500 lidmi a zkušební jízdu jsem umožnil více než tisícovce. Ani v jednom případu jsem nezažil zklamání z jízdy, naopak, většina lidí byla nadšena. Mnozí z testujících si následně pořídili svůj stroj. To že tak neudělali u mne, nevadí, je to cesta správným směrem.

S prvními uživateli realizujeme kondiční jízdy.

Další uživatelé využívají pravidelně možnost vypůjčení například na víkend, či ke své práci.

Podařilo se mi podpořit rozvoj sítě, kde si lidé mohou elektrickou jednokolku, či dvoukolku pořídit. Ať již hovořím například o kamenných obchodech, například plzeňský cykloservis HEPOS, či o obchodech internetových například ALZA.CZ. Samozřejmě, že kamenným obchodem je i sídlo naší vlastní společnosti v Plzni.

Z čeho mám však největší radost, je skutečnost, že již přestávám slýchat při své jízdě otázku "CO JE TO?"

A namísto toho slyším "To je elektrická jednokolka, to znám."

Je to krásný pocit zadostiučinění z dobře odvedené práce.

Navíc sám stále jezdím, udržující se mezi první patnáctkou uživatelů s největším množstvím najetých kilometrů a to globálně. Jsem dokonce třetím Evropanem a jediným Východoevropanem, který se na tato přední místa dostal.

I když jsem již odvedl velký kus práce, cítím, že mne větší ještě čeká.

Chci vyvolat změnu legislativy a to nejen na tuzemské, ale Evropské, ne-li světové úrovni. Politika a legislativa totiž nestíhá sledovat a kopírovat vývoj a nové technologie, natož aby tyto stačila integrovat do legislativních rámců. Politická rozhodnutí v tuzemsku krásně na příkladů transportérů SEGWAY ukazují, že toto zpoždění čítá ca 10 let, a to není vůbec málo.

Je zajímavé, jak rozdílně například přistoupili k tématu elektromobility silní inernetový prodejci. Pro srovnání uvedu příklad z Čech a Německa (a pak že se nevyplatí nakupovat v tuzemsku)

V každé zemi extrémně rychle narůstá počet uživatelů. Jen málokde, však stačili politici pochopit, nutnost rozšíření zažitých legislativních rámců o nový dopravní prostředek. Drony již začínají (ale to jen ve své vzdušné podobě), získávat první zákony. Je však otázkou, jak dlouho se bude čekat na legislativu pro autonomní pozemní, či vodní drony?

Je nezbytně nutné upřednostnit tyto dopravní prostředky před jejich předky se spalovacími motory. Nulové emise, ve spojení s minimálními náklady, sice jdou proti principům MODERNÍ EKONOMIE, postavené na zisku silných lobby, ať to stojí, co to stojí, ale nedojde-li k radikálním změnám v přístupu, nebude už možnost si tyto zisky kde užít.

Za pár měsíců mi bude 44 let a nemám důvodu fňukat, že jsem moc starý, či moc mladý. Jsem takový jaký jsem, a sám doufám, že mi moje práce a skutečnost, že jsem se rozhodl být tím, kdo o mém životě rozhoduje, budou silnou oporou, stejně jako stále rostoucí množství lidí, kteří můj cíl, kterým je VYBUDOVAT SVĚT BEZ ODPADU, vidí nejenom jako reálný, ale ztotožňují se s ním a stávají se partnery sítě MEZINÁRODNÍHO OBCHODNÍHO CENTRA UDRŽITELNÉHO ROZVOJE, které jsem za tímto účelem založil.

Jízdě a použití osobních elektrických transportérů a všech typů pohybovadel, včetně vozidel, lodí a letadel jsem dal jednotný název E-MOTION. Jeho dvojznačnost EMOCE a ELEKTRICKÝ POHYB, přesně ukazuje její podstatu.

Těším, se, že i Vy budete z těch, kterým tento svět není ukradený a budete-li se chtít stát dalším z uživatelů, či uživatelek, jste vždy vítáni v Centru, kde má vlastní jízda začala a to v Plzni, na adrese Pobřežní 8, v budově Fišerovi vily (bývalého Domu odborů), v kanceláři číslo jedenáct. Už se na Vás těším (jen prosím dejte vědět dopředu, abych byl přítomen)

 

Autor: Michael Rada | pondělí 7.9.2015 7:00 | karma článku: 6,62 | přečteno: 192x
  • Další články autora

Michael Rada

ZAKLADATEL ROKU 2017 - postoupil jsem do finále

Dne 4.8.2017 se objevila v mé e-mailové schránce zpráva o mé nominaci do finále soutěže o titul FOUNDER OF THE YEAR CZECH REPUBLIC. Titul vyhlašuje v rámci CENTRAL EUROPEAN STARTUP AWARDS.

5.8.2017 v 11:11 | Karma: 5,99 | Přečteno: 332x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Seriál skončil

Je mnoho těch, pro které televizní seriál znamená příjemnou realitu nepříjemných dní mezi lidmi. S jeho hrdiny žijí, pláčí, smějí se i komunikují a jediné na co se těší, je další díl, a aby to těšení vydrželi,

7.7.2017 v 10:10 | Karma: 7,71 | Přečteno: 261x | Diskuse| Ekonomika

Michael Rada

WASTELESS FUTURE

I am so happy to share with you that the president of global waste association ISWA has presented in his blog my point of view on the life in wasteless world.

14.4.2017 v 14:14 | Karma: 0 | Přečteno: 207x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

KDE JE BLOG?

Po blokaci ze strany provozovatele serveru iDNES byl denní blog přesunut na novou adresu, kde bude každý pracovní den publikován nový příspěvěk. http://industrial-upcycling.cz/index.php/blog/

13.2.2017 v 14:29 | Karma: 3,86 | Přečteno: 105x | Diskuse| Osobní

Michael Rada

Zombie blog

Dne 16.9.2016 jsem publikoval poslední příspěvek do blogů iDNES, kam jsem přispíval každý den od 16.9.2014. Důvodem bylo zasahování redakce a záměrné snižování čtennosti u článků, které kolidovaly s činy a slovy majitele iDnes.

28.11.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 86x | Diskuse| Hyde park

Michael Rada

Poslední Přísvěvek iDNES

Vážení čtenáři mého blogu, od 16.9.2014, tedy po dobu přesně dvou let, jste mohli každý den sledovat mé myšlenkové procesy, mou práci, projekty a názory. Po úvodní době svobodného psaní, se čím dál silněji v periodiku ministra

16.9.2016 v 7:00 | Karma: 14,72 | Přečteno: 157x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Countdown. Jedna.

Při odpočítáníní je jednička vždy nejdelší, ještě totiž může znamenat přerušení, nebo bude znamenat, že to na co čeká tolik lidí, se skutečně za jediný okamamžik stane skutečností a svět, pravděpodobně už nikdy nebude stejný.

15.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 53x | Diskuse| Politika

Michael Rada

Countdown. Dva.

Včera jsem zvěřejnil nejčtenější článek za dvouletou existenci mého blogu. Zajímavé je, že vyšel již 1.11.2014, tedy v začátcích mého blogu a myslím, že i obrovská dosažená čtennost a bohatá diskuze vedli k rozhodnutí psát denně.

14.9.2016 v 7:00 | Karma: 10,21 | Přečteno: 72x | Diskuse| Politika

Michael Rada

Countdown. Tři.

Tímto článkem byl zahájen countdown, či-li opdočítávání. Zatímco ten u první rakety s lidskou posádkou sledovali a poslouchali všichni s přístupem k mediu, které je vysílalo, dnešní se ani nesledují. Jsou nudné. Sledují se chyby.

13.9.2016 v 7:00 | Karma: 9,68 | Přečteno: 60x | Diskuse| Politika

Michael Rada

Čistá mobilita znovu na scéně. Naposledy na idnes

Tak jako každé pondělí, ani dnes se nevyhneme tématu čisté mobility. Opět, jak je u mne zvykem, se podíváme na další aspekty s ní spojené a to aspekty, které často nejsou zcela zřejmé, jsou však bez diskuze důležité.

12.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 55x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Návaznosti

Zapoměli jsme, že jsme. Vzpomínáme jen na Já. Kolem to žije a my mluvíme o smrti. Kolem vše umírá a my básníme o životě. Hnus se mění dle nálady a kolem paátníků včerejška, budujeme slavobrány zítřka, který již, nenastane.

11.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 16x | Diskuse| Poezie a próza

Michael Rada

Maiku - Haiku

To, že slovo vázené může být nebezpečnější než zbraně, prokázali mnozí a to nejen v tuzemsku, ale i zahraničí. Někdy se však stanou obětí nehody cenzora, jenž při přemýšlení nad jejich skutečným obsahem, vypíchl si oko o násadku

10.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 44x | Diskuse| Poezie a próza

Michael Rada

Přicházím

Je to přesně týden, kdy na stránkách mého blogu vyšel příspěvek s názvem, Odcházím. Je tedy dobře si položit otázku, proč jen o sedm dní později zavane vítr v protisměru, a já nejednou ohlašuji pravý opak. Že by politický vítr?

9.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 24x | Diskuse| Společnost

Michael Rada

Zpátky z Marsu, jdeme volit

Zatímco se v tuzemsku dohadujeme, proč z Plzně do Prahy musíme jet i čtyři hodiny, když ministr Ťok slíbil, že práce půjdou lépe a rychleji, skončila na Havaji minulý víkend úspěšně roční expedice na Mars. Že jste o ní neslyšeli?

8.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 34x | Diskuse| Politika

Michael Rada

Týden bez odpadu již dva dny běží

DOufám, že jste si po prázdninových příspěvcích uvědomili, že první zářijový týden probíhá celosvětově ZERO WASTE WEEK, tentokrát zaměřený na plýtvání jídlem. Přes celé prázdniny, jsem Vám každou středu předkládal příklady

7.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 39x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Kino

Hezky s posaďte, otevřete si sáček houbových chipsů, nejlépe z mochomůrky tigrované, či jiné dobře vysušené dobrůtky a podívejte se na budoucnost, které se pravděpodobně nedožijete. Není nad krásný svět, tak proč se dělit.

6.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 21x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Čistá mobilita bez cenzury

Psát bez rizika možné cenzury je osvobozující. Tu vlastní jsem odboural již 18.11.1989 a proto jsem rád, že nyní mi umožnil nucený přesun mého blogu do sféry soukromé, eliminovat i cenzuru demorkatickou, určovanou vlastníkem.

5.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 41x | Diskuse| Životní prostředí a ekologie

Michael Rada

Jen šálek čaje s panem Nietschem, Chan Šanem a Lao´Ce

Mé ruce jemné okvetních lístků, tolik žádané jsou a přitom skrývají tajemství minulosti. Puchýře a mozoly a jejich bratři v krvy umytí, umíněně byjící do režného pytle plného písku, pro nic, pro život, pro vzdech a slzu na soli.

4.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 21x | Diskuse| Poezie a próza

Michael Rada

pohled

Ranní projížďka probouzejícím se lesem. Tichá, nehlučná, fascinující kaleidoskop obrazů, zvuků, pocitů a pak najednou zastaví Vás trilkování probuzených písklat volajících na snídani. A pak vrátíte se zpět a namísto života...

3.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 15x | Diskuse| Poezie a próza

Michael Rada

Odcházím

Vážení čtenáři, jak jsem indikoval již v několika předchozích článcích, rozhodl jsem se "dobrovolně" opustit blogovací platformu iDNES, která mi jako odměnu za každodenní blog a 278.000 přečtení nadělila blokaci příspěvků

2.9.2016 v 7:00 | Karma: 0 | Přečteno: 44x | Diskuse| Občanské aktivity
  • Počet článků 734
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 413x
Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.

Seznam rubrik