Osobní

Michael Rada

E-MOTION v soukromí - 4 část

S příchodem jara, se do České republiky podíval nejen čínský prezident, ale i další prostředky osobní elektromobility a s nimi se dostávají na povrch skutečnosti, které jsme my jezdci tušili, ale neuměli je vysvětlit.

4.4.2016 v 7:00 | Karma článku: 8.40 | Přečteno: 93 | Diskuse

Michael Rada

E-MOTION v soukromí část 3 - novinka

Tak ještě ani neskončilo lyžování v ulicích v Plzeňské zimě mající celých 11 dní sněhových, a už nám přichází nová disciplína. Od 17.3.2016 totiž můžete v ulicích Plzně a nejenom zde, jezdit i na snowboardu a to bez ohledu na fakt

28.3.2016 v 7:00 | Karma článku: 7.96 | Přečteno: 95 | Diskuse

Michael Rada

E-motion v soukromí 2 - se světovým rychlostním rekordem

Jsem první E-MOTIONEER na světě. Co to je? To je člověk který stejně jako pionýr (bez červeného šátku pod krkem) je průkopníkem nového a stejně jako mušketýr je ochráncem slabšího. Tím je v obou případech - E.MOTION

14.3.2016 v 7:00 | Karma článku: 9.35 | Přečteno: 100 | Diskuse

Michael Rada

E-motion - v soukromí

Jak jsem čtenáře nedáno upozornil, považuje redakce iDnes, resp. blogu, zveřejňování článků o elektromobilitě a E-MOTION za překračování pravidel blogu a nepovolenou reklamu. Byl jsem vykázán do blogu soukromého a toto je první

7.3.2016 v 7:00 | Karma článku: 11.50 | Přečteno: 170 | Diskuse

Michael Rada

400.000.000 Kč - jak dokáže zrychlit změnu

Jak jsem zmiňoval ve svém příspěvku z 2.7.2015, rozhodli se tuzemští úředníci přesunout dotační program PREVENCE VZNIKU ODPADU až do druhého kola. S ohledem na reakce, které jsem obdržel do e-mailu, doplním co by bylo možné udělat

2.3.2016 v 7:00 | Karma článku: 10.46 | Přečteno: 257 | Diskuse

Michael Rada

Zvláštnost Plzeňského boje proti Herní závislosti

Nejsem rodilým plzeňákem. Do Plzně jsem se přistěhoval s prací před 16 lety a až na malé přestávky jsem již v tomto městě zůstal. Mám zde rodinu, byt, práci a zájem na tom aby Plzeň byla městem, kde člověk rád a s chutí žije. Bohužel to poslední se vytrácí a to rychlostí větší než proud všech místních řek spojený v jedno řečiště.

15.9.2014 v 20:20 | Karma článku: 8.48 | Přečteno: 422 | Diskuse
Počet článků 734 Celková karma 0.00 Průměrná čtenost 413

Jmenuji se Michael Rada a jsem otcem projektu Mezinárodního Obchodního Centra Udržitelného Rozvoje (IBCSD LAB s.r.o.), které jsem založil s cílem VYTVOŘENÍ SVĚTA BEZ ODPADŮ A PLÝTVÁNÍ ve všech jejich podobách.

Výstupy našich projektů můžete vidět například zde

Na cestě za dosažením výše uvedeného cíle je od 1.1.2015 i projekt E-MOTION, v němž se věnuji publicitě osobních elektrických transportérů například elektrických jednokolek s gyroskopem.

Tomuto cíli jsem obětoval nejen jistotu zaměstnání v seniorské pozici logistické divize druhé největší korporace Japonska, ale i pohodlí v podobě zaměstnaneckého poměru. Kromě své práce se věnuji své rodině, které se snažím poskytnout vše, včetně své lásky.

Za nejlepší knihy považuji "MALÍŘSKÉ ROZPRAVY MNICHA OKURKY" A "PROROK". Obě totiž nabízejí mezi řádky moudro, které z mnoha jiných titulů dávno vymizelo. Psaní je mou dlouholetou láskou a i když se k české gramatice nechovám vždy správně, věřím, že to čtenářům obsah mých příspěvků vynahradí.